ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 1:14 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
تعداد بازدید 34
نویسنده پیام
mahrooparsa
آنلاین

ارسال‌ها : 6
عضویت: 6 /8 /1397
مسافرت با اجاره خودرو

مسافرت با اجاره خودرو
آیا شما قصد یک سفردارید و شما می خواهید از سفر خود لذت ببرید و آرامش داشته باشید؟ نقصی در وسیله نقلیه خود به وجود آمده و شما نیاز به یک ماشین دارید؟ اجاره ماشین می تواند بهترین راه حل باشد اگر شما نیاز به سفر از طریق جاده دارید و همچنین شما وسیله نقلیه خود را در اختیار ندارید می توانید برای این سفر و اجاره خودرو با ما تماس حاصل فرمایید و از پیشنهاد های ما استفاده نمایید. بخش مهم و قابل توجهى از سفر، پيمودن راه و ديدن مناظر و جاذبه‌هاى آن می باشد.


"مشکلات سال های اخیر نشان داده اند که اجاره یک انتخاب عالی برای هر شرکت و یا اشخاصی که به هر دلیلی خودرو شخصی خود را در اختیار ندارند می باشد."
شايد با هواپيما وقت را صرفه‌جويى کنيم و در مسافرت با قطار راحت‌تر و ايمن‌تر به مقصد برسيم ولى مسافرت با خودرو، آن هم خودروى تحت اختیار خود ، تجربه‌اى است که به سبب برخى ويژگى‌هاى آن نمى‌توان برايش جايگزينى يافت. مسافرت با اتومبیل شخصی اين امکان را به سرنشينان مى‌دهدکه آن اصطلاح قديمى «طى طريق» را تجربه کنند و با پيمودن پيچ و خم‌ها و پشت‌سر گذاشتن نا هموارى‌ها، مقصد را به شکل ديگرى تجربه کنند. مسافرت با خودروى شخصى اين امکان را به سرنشينان آن مى‌دهد تا چشم‌هاى خود را به طبيعت اطراف جاده صيقل دهند.

مسافرت با خودروى شخصى مى‌تواند جذاب‌تر از هر مسافرت ديگرى باشد. اما اين نوع سفر به شدت نيازمند توجه به نکاتى است تا دلپذيرتر و امن‌تر فرصت آرامش و لذت را براى مسافران فراهم آورد و آن نکات مسائلى نيستند جز يکسرى توجه به خودرو و مشخصات آن. اگر قصد داريد گردشى را ترتيب دهيد که در آن خود رانندگى کرده و به مقصد برسيد و در اين ميان هم ازمقصد و جاذبه‌هايش لذت ببريد و هم از مسير و طى طريق آن. توجه به اين بخش از سفر که در آن «خودرو» و «راندن» مطرح است مى‌تواند فصلى مهم در گردشگرى و توریست محسوب شود تا جاده و مسير از کابوسى سهمگين به لذتى دلپذير تبديل شود. نحوه رانندگى در بروز سوانح رانندگى بسيار موثر است پس بر رانندگان واجب است که به وظايف خطير و سنگين خود توجه و اصول و مقررات رانندگى را دقيقا رعايت کنند.

بديهى است که با افزايش آگاهى عمومى و توجه دقيق به قوانين رانندگى و رعايت اصول ايمنى 75 درصد از تخلفات و ضايعات رانندگى کاهش خواهد يافت و بى‌اعتنايى و بى‌توجهى به اين نکات، فاصله بين زندگى و مرگ را کوتاه مى‌کند و بدين ترتيب هر سفرى اعم از کارى يا تفريحى به بخشى جذاب از قدم گذاشتن در جاده‌ها تبديل مى‌شود. سرگردانى در جاده‌ها، بروز تصادفات خونين حادثه های رانندگی از مسائلى است که همه ساله به علت بى‌توجهى به مسائل ايمنى و سهل‌انگارى در رسيدگى به وضع اتومبيل گربيانگير بسيارى از مسافران مى‌شود.

حال آنکه با کمى صرف وقت و برنامه‌ريزى مى‌توان از بروز چنين حوادثى جلوگيرى کرد. به همين دليل کارشناسان فن رانندگى توصيه مى‌کنند که اگر با وسيله نقليه شخصى سفر مى‌کنيد قبل از حرکت ضمن بازرسى کامل اتومبيل، وسايل زير را در اتومبيل قراردهيد که این شرکت به همین دلیل قبل از اجاره خودرو ،آن را به صورت کامل سرویس کرده و تحویل مشتریان خود می دهد.لذا زمانی که خودرو شما به هر دلیلی به مشکل برخورده است می توانید با خیال آسوده یک خودرو ایرانی و یا خارجی و یا حتی یک خودرو اجاره ای چینی لوکس اجاره نمایید.

هنگام سفر سالم بودن چراغ‌هاى راهنما و ترمز از ضرورى‌ترين مسائلى است که بايد به آن توجه کرد و قبل از آغاز سفر از سالم بودن آن اطمينان حاصل کرد و دقيقا ميزان روغن موتور و پاکيزه بودن فيلتر روغن و فيلتر هوا، آب رادياتور- سيستم روشنايى- باد لاستيک‌ها- بخارى- برق- موتور برف پاک‌کن و تيغه‌هاى آن- روغن گيربکس و ديفرانسيل و قسمت‌هايى را که بايد گريسکارى کرد بازديد کنند و در صورت کم‌بودن مقدار روغن‌هاى ذکر شده علت را جست‌وجو و رفع ايراد کنند

امضا کاربر


شنبه 17 آذر 1397 - 14:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.